Welk Merk/Type CB

Hier kan je al je 4x4 vragen stellen die niet over bovenstaande onderwerpen gaan
Post Reply
CJeep

Welk Merk/Type CB

Post by CJeep »

Ik ben aan het denken om een CB aan te schaffen. Wat zijn jullie ervaringen pro/contra's? Ik was aan het denken aan een President vrij eenvoudig model. Maar alle suggesties zijn welkom. Gebruikt met dit trouwens nog vaak of zijn er betere alternatieven ...

klosserke

Re: Welk Merk/Type CB

Post by klosserke »

ikzelf heb de president johnson2 en de herbert 2. ik ben er zeer tevreden over, heb deze gekozen omdat deze het gewone din formaat hebben en dan gewoon in een radio sleuf passen en heb deze dan ook onder de radio geplaatst.
Met een president zit je altijd wel goed mijn gedacht onderdukt ruis zeer goed. De goedkopere modellen zijn ook zeer goed ken verschillende mensen die deze hebben en klagen niet.
Het belangrijkste is dat u antenne goed geplaatst is en goed afgesteld staat.

Stimy

Re: Welk Merk/Type CB

Post by Stimy »

ik heb momenteel een Albricht & een PAN liggen, De PAN krijg ik niet direct leven uit.
De Albricht past normaal gezien perfect in het assenbakje van een samurai maar hier zit al mijn winchbesturing :roll:
moet nog aangesloten worden en dan zou het moeten werken.

ik ken er zelf zeer weinig van maar ik weet dat er hier wel een paar zijn met een pak meer kennis.
You can go fast,
But I can go anywhere...

Post Reply