Woonicon

Hier kan je kort kwijt wie je bent, welke wagen je hebt, ...
Post Reply
woonicon

Woonicon

Post by woonicon » Thu Feb 28, 2019 3:45 pm

Hi iedereen

Ik ben al altijd fan geweest van off-roaden, maar ik ben er nooit zelf mee kunnen starten.
Het 'gewone' leven nam zijn beloop en ik had ook steeds een bedrijfswagen. Ik ben vorig jaar beginnen uitkijken naar een off-roader als 2de wagen dan.
Het ging toen hoogstwaarschijnlijk een Patrol worden. Tijdens die zoektocht was het toevallig zo dat ik geen bedrijfswagen meer ging hebben en een vergoeding in de plaats. Bijgevolg kon ik dus eens rijden/kopen wat ik wou.

Het leek ons wat overdreven om direct twee auto's te kopen :), alsook niet zo praktisch ( geen ruimte ) ben daarom op zoek gegaan naar een auto waamee ik dagelijks comfortabel mee kon rijden alsook goed mee kan off-roaden.

Ben zo bij een Jeep Wrangler JKU Rubicon terecht gekomen.

Nu sinds oktober trotse bezitter, off-road ervaring is beperkt. Heb een cursusje gevolgd en een roadbook meegereden met Globe Adventures.
Zowel mijzelf als mijn vrouw hebben de off-road-kriebel stevig te pakken en willen hier zoveel mogelijk van kunnen genieten. We gaan ook graag gaan kamperen en de Jeep is zo ook een perfecte aanvulling bij onze kampeeruitrusting.

In de toekomst willen we zoveel mogelijk genieten van onze Jeep doormiddel van ritten en reizen te doen.

Ik hoop via dit forum veel zaken bij te leren, mensen te leren kennen en leuke events en uitstapjes te vinden.

Wat algemene info
Ik ben Jeroen, 32j, IT Product Manager en woon in Oostende samen met mijn kersvers vrouwtje Michèle 33j, Vastgoed-Boekhouder.
Mijn bijnaam is 'woony' en hebben daarom de Jeep 'Woonicon' gedoopt :geek:

Jeep Wrangler JKU Rubicon van 09/2011
- Frontrunner Sump Guard
- ARB Deluxe Winch Bumper
- Warrior Winch 9500
- Poison Spyder Hood Lover
- BFG All-Terrains
- Dit weekend ga ik Teraflex 2.5'' lift kit installeren

Image
Image
Image

Groetjes!

Nick

Re: Woonicon

Post by Nick » Thu Feb 28, 2019 7:50 pm

Van harte welkom en mooie voorstelling 👍

Mooie,wagen ook, daar heb je een goede,keuzen aan gemaakt , nog 1 van de weinige echte terreinwagens en toch idd,ook leuk,rijden op de weg
Team low range

jolly

Post by jolly » Sun Mar 03, 2019 4:20 pm

Hallo jullie twee,
Ik herken zo al veel van onszelf in jullie.
Offroadkriebels en kampeermicrobe zijn wij ook aan geïnfecteerd, daar is maar één cure voor: laat het komen zoals het komt en hou het niet tegen "YOLO".
In juni gaan we naar de Cevennes, ook met Globe adventures. En voordien naar Marquenterre met de club.
Misschien komen we mekaar wel ergens tegen op een trip!
Have fun! :D

Christiaan

Post by Christiaan » Mon Mar 04, 2019 10:03 am

Image

Kamperen + offroaden = ideale combinatie!
Dat is dé essentie van onze tripjes : https://sites.google.com/site/raaenteam/

woonicon

Post by woonicon » Mon Mar 04, 2019 10:35 am

jolly wrote:
Sun Mar 03, 2019 4:20 pm
Hallo jullie twee,
Ik herken zo al veel van onszelf in jullie.
Offroadkriebels en kampeermicrobe zijn wij ook aan geïnfecteerd, daar is maar één cure voor: laat het komen zoals het komt en hou het niet tegen "YOLO".
In juni gaan we naar de Cevennes, ook met Globe adventures. En voordien naar Marquenterre met de club.
Misschien komen we mekaar wel ergens tegen op een trip!
Have fun! :D
Hi Jolly!
Leuk dat te horen! Cevennes ziet er wel top uit. Hadden we ook graag gedaan, maar onze vakantiedagen zijn al behoorlijk beperkt geworden voor dit jaar :D Marquenterre, kunnen we helaas niet mee, is het zelfde weekend als de European Jeepers Jamboree waar we heen gaan.

Ongetwijfeld komen we jullie wel eens tegen!

woonicon

Post by woonicon » Mon Mar 04, 2019 10:36 am

Christiaan wrote:
Mon Mar 04, 2019 10:03 am
Image

Kamperen + offroaden = ideale combinatie!
Dat is dé essentie van onze tripjes : https://sites.google.com/site/raaenteam/
Site ziet er leuk uit, gaan we één dezer eens uitpluizen :)
email: flyingcod..@gm...com ben ik.

Jkwrangler

Post by Jkwrangler » Thu Mar 07, 2019 11:31 am

Super jeep ! ben jaloers :D

Jkwrangler

Post by Jkwrangler » Tue Apr 09, 2019 6:27 pm

Je bent niet meer alleen - JL is besteld. Lange versie geworden wegens nog steeds geen mogelijkheid tot lichte vracht in de korte versies.

Kevin

Post by Kevin » Sat Jun 01, 2019 9:12 am

Welkom!

Ook ik ben grote fan van de combinatie offroaden en kamperen. Is bij mij ook ondertussen al 10jaar een microbe niet weg gaat 😀

Post Reply