Ullie

Hier kan je kort kwijt wie je bent, welke wagen je hebt, ...
Ullie

Re: Ullie

Post by Ullie » Wed Jan 30, 2019 6:59 am

Yep, zag eergisteren op een youtube filmpje dat het in Duitsland zelfs al wachten is tot eind 2020. Strategie van Suzuki om de prijs op te drijven.
Als je hem nu besteld is de catalogus prijs ook al 500€ duurder dan een week geleden. Je kan het model 2019 niet meer bestellen, enkel het model 2020. Enige verschil volgens de garage is de prijs.
Gelukkig had ik een offerte van voor de prijs wijziging en krijg ik het model 2020 aan de prijs van de 2019. Ben op 4 plaatsen prijs gaan vragen en er was er maar eentje die meer korting gaf dan wat je standaard op de website van suzuki vindt. Plus dan nu nog eens het behoud van de prijs van 2019 ipv 2020. Keuze van garage was rap gemaakt.

Christiaan

Post by Christiaan » Wed Jan 30, 2019 4:51 pm

Iemand vertelde mij dat dit te maken heeft met de globale pot die de autofabrikanten ter beschikking krijgen om vervuilende wagens op de markt te brengen. Hoe meer vervuilende wagens zij op de markt brengen, hoe minder zij van andere modellen die minder vervuilend zijn, op de markt kunnen brengen. Vandaar zou de productiebeperking komen voor de nieuwe Jimny. :?:

Nick

Post by Nick » Wed Jan 30, 2019 8:43 pm

Profiaciat met de aankoop al is het idd nog wel lang ongeduldig wachten nu
Team low range

Ullie

Post by Ullie » Thu Jan 31, 2019 7:51 am

Christiaan wrote:
Wed Jan 30, 2019 4:51 pm
Iemand vertelde mij dat dit te maken heeft met de globale pot die de autofabrikanten ter beschikking krijgen om vervuilende wagens op de markt te brengen. Hoe meer vervuilende wagens zij op de markt brengen, hoe minder zij van andere modellen die minder vervuilend zijn, op de markt kunnen brengen. Vandaar zou de productiebeperking komen voor de nieuwe Jimny. :?:
Dat is volgens mij bullshit, want dan zouden merken als Jeep bijna niks meer kunnen verkopen. Die hebben 1 kleine en al de rest zijn grote voertuigen die een hoger verbruik hebben dan de gemiddelde Suzuki bijvoorbeeld.

Post Reply