Christiaan

Hier kan je kort kwijt wie je bent, welke wagen je hebt, ...
Post Reply
Christiaan

Christiaan

Post by Christiaan »

Ik veronderstel dat de meesten mij hier wel kennen.

Actief met 4x4 bezig sinds 2000. Mijn eerste 4x4 was een Landrover Serie III uit 1975.
Veel plezier aan beleefd. Destijds hier heel de buurt (Zuiderkempen) mee verkend en natuurlijk ook veel zondagen op het Rooiveld doorgebracht.
Na een roadbook met B4x4 in de regio Tienen tot het besef gekomen dat zo'n serie niet echt geschikt is om verder weg van huis te gaan spelen ...

Image

Image

Daarom in 2006 een Defender 110 TD5 bij gekocht.
Sindsdien veel leuke dingen gedaan met die Defender.
Elk jaar een kampeervakantie met het ganse gezin, meestal in zuid Frankrijk, altijd naar een andere streek.

Image

Image

Image

Image

In 2008 begint er dan een volledig nieuw avontuur. Met enkele gelijkgestemde zielen uit mijn buurt die ik ontmoet had via het LR-forum maak ik voor het eerst een meerdaags tripje in noord Frankrijk, meer bepaald in het departement Haute Marne in de omgeving van Joinville.
Dat was toen zo plezant dat we dat vandaag nog steeds doen! Nog altijd op dezelfde manier, met bivak en bijhorend kampvuur!

Tegenwoordig een 5-tal keer per jaar.

Voor korte tripjes van 2 of 3 dagen rijden we nooit echt ver, de FR-BE grens is dan ook nooit ver uit de buurt. We wisselen dan af tussen de regio's rond Charleville, Verdun, Longwy en de Argonne.
Hebben we wat meer tijd, minimum 4 dagen, trekken we naar Joniville of de Morvan.

In de zomer maken we de laatste jaren ook altijd een tripke van een week. Regio's op ± 800 km van huis komen dan in aanmerking; Zo gingen we naar de Limousin, Auvergne, Aveyron, Beaujolais.

Dit jaar voor 't eerst ook naar Wales geweest. Zal ook niet voor de laatste keer zijn

Tussen door doen we ook nog wel eens een dagritje in de Be of NL.

Enfin, je moet maar eens een kijkje nemen op onze website!

https://sites.google.com/site/raaenteam/

Ik hoop van harte dat dit forum terug kan groeien tot wat het ooit was (al vrees ik er voor).
Het zou me enorm plezieren om ook foto's en verslagjes van de avonturen van anderen te mogen bekijken/lezen.

Wees gegroet,

Christiaan
Nick

Re: Christiaan

Post by Nick »

Hoi christiaan , ook jij bedankt voor de mooie uitgebreide voorstelling en van harte welkom Weer 👍

Reizen met de 4x4 is enorm.populair ook de laatste tijd , dus,idd hopelijk een paar andere die even goed hun verhalen delen

Ik lees zulke dingen ook best graag , genieten van thuis uit van de mooie momenten van iemand anders ,,

Wij hopen ook het,forum weer mag groeien , de proporties van vroeger zal het nooit,meer halen , daarvoor,is,facebook te groot en populair , maar er is nog altijd wel een rol weggelegd denk ik voor dit,soort media zeker om het club verband wat meer aan te wekken dan op een a(sociaal) media 😉

Keep us,posted over de reizen en belevenissen
Team low range
Kevin

Post by Kevin »

Hej Christiaan,

De manier dat jij 4x4 rijden invult is echt naar mijn hart!
Ook is je defender zoals een defender in mijn ogen moet zijn. En je gebruikt hem dan ook zo.

Ik bekijken vaak jullie foto's van je tripje prachtig!
Keep posting :)
Euro4x4parts

Post by Euro4x4parts »

Welkom gewenst Christiaan vanuit Spanje.
Ik kan maar een paar foto's van je zien.....
Altijd 10% korting op alles voor actieve forum leden

Image

http://www.euro4x4parts.com/parts/
Post Reply