Stimy

Hier kan je kort kwijt wie je bent, welke wagen je hebt, ...
Post Reply
Stimy

Stimy

Post by Stimy » Wed Mar 13, 2019 8:14 pm

Hierbij mijn bijdrage,

Stimorol/stimy voor het gemakkelijk te maken, bijnaam dat jaren terug is uitgevonden geweest en sindsdien is blijven plakken :mrgreen:
Mijn echte naam is Bent & mijn 4x4 avontuur is begonnen enkele jaren geleden.

Ik heb vroeger zeer fanatiek deelgenomen aan rittensport tezamen met mijn broer onder de rittensport-club CRRT, na enkele jaren stopte hij ermee en ben ik beginnen copiloot spelen in verschillende auto's (Volvo PV444, Toyota Celica TA22, Fiat 500 Abarth & nog vanalles) dit doe ik nog maar is al veel geminderd. Ik help zelf nog veel mee met verschillende oldtimer evenementen & verzorg daar meestal de 0-wagen: Antwerp Classic Car Event, Knokke Zoute Grand Prix & verschillende roadbooks voor ledenclubs: Maserati owners club, Fiat Club, ...

In de voorbije jaren zijn er wat hobby's afgevallen & was er meer tijd voor iets nieuws, 4x4!
Na een keer naar 4x4 Minderhout te zijn geweest met wat vrienden met een unimog was ik gebeten en wou ik meer.
Mijn vader had destijds ook veel aan 4x4, slalom, rally & circuit gedaan en zijn 4x4 waarmee hij begonnen is, een Suzuki Samurai. achteraf een Rocky maar daar zwijgen we over :lol:
Na lang zoeken dacht ik de perfecte Samurai te hebben gevonden, een '91 injectie metaltop. deze was volgens de eigenaar in goede staat maar stond al even buiten waardoor het allemaal wat moeilijker ging :roll: na aankoop stonden we na 10km al stil met remklauwen die vacuum trokken en dus permanent de remmen opzetten :oops:
Image

we zijn ondertussen al 3 jaar verder en de 'Zuk' heeft ondertussen al bijna een volledig nieuwe mechaniek gekregen & de laatste toevoeging is een nieuwe motor, de vorige was een beetje doorgetrapt en had nog een borreltje modder via de benzinetank binnen gekregen. Gelukkig zitten we hier in een ZEER hulpzame community waarbij iedereen wel een leek zoals mezelf wilt verder helpen & begint de 'Zuk' stilaan vorm te krijgen.
Image
You can go fast,
But I can go anywhere...

Nick

Re: Stimy

Post by Nick » Wed Mar 13, 2019 8:51 pm

Welkom 😎

En de suzuki komt helemaal goed 👍
Team low range

Post Reply