Scholle

Hier kan je kort kwijt wie je bent, welke wagen je hebt, ...
Post Reply
Scholle

Scholle

Post by Scholle » Thu Jan 10, 2019 6:28 pm

Hallo,

ik ben Tom, ofte Scholle, een bijnaam die al jaar en dag meegaat. Ik ben 32j en ben altijd al fan geweest van 4x4'en, in alle mogelijke vormen.
Als ik 19j was, heb ik mij een Feroza gekocht, veel mee gaan rijden, maar helaas moeten verkopen omdat het te moeilijk werd om door de keuring te geraken. Dan heb ik mij een jaar of 8 geleden een vitara 2.0L gekocht. Veel plezier aan beleefd, maar steeds minder gaan rijden door allerhande redenen. Als we dan nog eens gingen rijden, reden we vaak iets kapot, dus hij 'stond in de weg' en kosten mij meer geld dan dat er plezier aan was. en dus vorig jaar beslist om deze te verkopen.
Ondertussen heb ik 5j geleden een Hilux gekocht voor mijn bijberoep, een gemak om aanhangswagens te trekken. Deze is ook al wat uitgebouwd ondertussen voor avontuurlijk te gaan reizen en te greenlanen. Ik hoop hier nog jaren plezier aan te beleven, dus zwaar gaan offroaden staat niet op de planning.
Mijn kameraad rijdt nog steeds met een G-klasse van 1985, hiermee doen we af en toe samen nog eens een evenement of een rit.

Groeten!
Attachments
hilux.jpg
vitara.jpg
feroza.jpg
feroza.jpg (164.21 KiB) Viewed 32 times
Last edited by Scholle on Fri Jan 11, 2019 6:00 pm, edited 1 time in total.

Nick

Re: Scholle

Post by Nick » Fri Jan 11, 2019 9:01 am

Van harte welkom

Mooie voorstelling en al mooie verzamling wagens gehad 👍

Greenlanen zitten hier nog wel wat fans van dus post zeker u avonturen en aanpassingen aan de wagen

Tot op een event

Groetjes
Team low range

Kevin

Re: Scholle

Post by Kevin » Thu Jan 17, 2019 9:00 pm

Welkom!

Mooie Hilux. En het hoeft inderdaad niet enkel zware offroad te zijn. Leuke ritjes is ook top!

Hopelijk kunnen we je eend verwelkomen op 1 van onze events

Post Reply